Lör 21/2 2009 - Indianer

Igår hann jag inte med nåt inlägg, så det får bli nu lör fm istället. Har just avslutat en maratondusch. Tar sin lilla tid att få färgen på rätt ställe, för att inte tala om tiden för att få BORT den. Trodde i min enfald att vattenfärger bara liksom skulle rinna av av sig själv. Men icke. Det får till en del skrubbande kan jag tala om. Men nu är vi skinande rena igen.
Pratade just med fyran. Dom satt på färjan mellan Rödby o Puttgarden. På väg hem till Skälderviken från Österrike.
I eftermiddag ska lilla m på kalas hon en av sina dagiskompisar. Jag o stora M tänker ta tillfället i akt att shoppa loss lite :-)

Comments
Postat av: DD

Men det är ju elementärt min käre Watson - man ska använda sig av "FINGERFÄRG" om man ska måla sig i duschen.



Nu vet du det! ;D



2009-02-21 @ 15:18:05
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Tänderna lyser extra vita mot den gröna kontrasten, ser jag. Ska kanske prova med fingerfärg (illgrön makeup) istället för tandbleaching......

2009-02-21 @ 20:58:57
Postat av: Tantalorum

OM man nu absolut ska använda vattenfärg istället för fingerfärg så blandar man färgen med tvål och vatten innan man penslar på sig...

2009-02-23 @ 14:35:05
URL: http://tantalorum.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0