Mån 9/2 2009 - Måndag...

igår var det 14 grader ute, fåglarna kvittrade av bara den. I morse va dom alldeles tysta. 1 plusgrad o snöflingor i luften. Var har hänt med den globala uppvärmningen?
Stora M som har koll på det mesta, konstaterade att just idag för 7 år sen va hon ute o åkte rollerblades i strålande sol, med 21 grader i skuggan. Känns om det är några veckor till i år innan vi är där.
1500 Kcal bortsvettade på gymmet idag. Nytt rekord. Betyder att jag gjort mig förtjänt av tonfisk tartar o wokad kyckling på GOA ikväll. Plus lite vin förståss.


Comments
Postat av: DD

Det är grymt duktigt att bränna så många kcal på ett pass. Vad gör du då?



Jag har lyckats komma upp i 1100 på EN timmes spinning men då hade jag 85% puls långa tider.



Vår? Åh vad jag läntar efter fågelsång och ljusgröna blad på träd och buskar.



2009-02-10 @ 15:31:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Limi

Inte lyfter jag skrot, utan jag svettas vid allehanda helvetesmaskiner i ca en o en halv timme.

2009-02-10 @ 20:52:00
URL: http://limi.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0