Sön 15/2 2009 - pannkakspäev

I morse när lilla m slog upp dom blå sa hon yrvaket; idag är det pannkakspäev". Päev är "dag" på estländska. Det är mig veterligt den första gången hon har blandad ihop två språk av misstag. Annars växlar hon blixtsnabbt från det ena till det andra o tredje språket utan att slira på tungan. Men det va ju tidigt, o söndag, o innehållet va ju rätt iallafall :-)) 

Annars? Jo jag hittade ett par skidor på Ebay, som jag kammade hem idag. Atomic GS12 - 2009, splinkans nya. Mindre än halva "normalpriset". Nu får det nästan bli en skidvecka i Österrike igen, innan säsongen tar slut... Eller iallafall en helg. Vi får se  :-)

Dagens övningar;


Comments
Postat av: DD

pannkakor och chickflick ;D



gött!



2009-02-16 @ 00:01:28
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Tantalorum

Pannkaksdag kan man ha varje dag. Jag älskar pannkakor i alla dess former. Mums.

Jag kan tyvärr inte gå in på anledningen till att AK försvann men vem vet...hon kommer kanske tillbaks i en eller annan form.

2009-02-16 @ 20:10:03
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Tantalorum

Pannkaksdag kan man ha varje dag. Jag älskar pannkakor i alla dess former. Mums.

Jag kan tyvärr inte gå in på anledningen till att AK försvann men vem vet...hon kommer kanske tillbaks i en eller annan form.

2009-02-16 @ 20:10:25
URL: http://tantalorum.blogg.se/
Postat av: Tuttan

En gang till för säkerhets skull: Skicka pa du bara!

2009-02-18 @ 21:32:44

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0