Tors 19/2 2009 - fölsedag - igen

Jag o sexan är födda i samma stjärntecken. Eftersom hon är född femte Februari, börjkar det bli lite bråttom för mig, för att jag inte ska bli fisk. Alltså drog jag till med idag. Roten ur mina år på jorden är 7,21103. Hur är det med skolmatten??? :-)
Lång dag i Italien igår. Hemma sent, men mission completed, o det är ju huvudsaken.
Varje torsdag går vi ut o äter med lilla m. Stora M med för den delen. Men idag passade det ju extra bra att vi alla var med just idag. Fyrverkeri i efterätten o så menar jag...
Fortfarande snö o kallt. Snart får man väl flytta till Dubai eller nåt annat dubiöst land.

Tack alla, för telefonsamtal, SMS, mail, Facebok meddelande o annat. För att inte tala om all skönsång :-)))


Comments
Postat av: anne

Skolmatten repeteras med barnen mest hela tiden, men inte orkar jag kolla upp din ålder. Fullvuxen, det torde du vara!



Du gjorde ett bra jobb med bokstavsutmaningen! Har du lusmedel konstant i badrummet? ;)

2009-02-20 @ 18:09:01
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: DD

Hoppas, det hade jag ingen aning om. Nu vet jag.



GRATTIS!!!



2009-02-21 @ 15:19:13
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0