Tors 26/2 2009 - länge sen sist...

Har jag verkligen inte skrivit nåt sen i söndags?? Ja det verkar ju faktiskt så när jag tittar efter...
Dagarna har liksom bara försvunnit, vet inte vart tiden tagit vägen. Snön har iallafall börjat smälta, och snart har vi både 12 o 17 grader, har meterologerna lovat. Inte en dag försent säger jag.
Idag har jag på mig min motivationströja. Passar riktigt bra i storlek :-) Har på drygt sex veckor minskat lika många kilo (trots utsvävningarna i Ischgl...) Följer alltså plan till punkt o pricka. Tills sista mars ska jag ha minskat ytterligare 4 kilo. No problem. Fast hur blir det sen? Vill nog inte bli lättare än så. Får försöka träna lite mindre o äta lite mer då.
Ikväll blir det Trattis med bägge emmen.

Idag hade dom "Fársan" på dagis (fasching/karneval) o så här såg lilla m ut...


Comments
Postat av: Tuttan

...ser prexis pa pricken ut som en snäll liten fe som delar ut tre önskningar :-)

2009-02-26 @ 21:53:11
Postat av: Tuttan

Önksning nummer 1 är att fa sen dig i din motivationströja!

2009-02-26 @ 21:54:36

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0