Tis 19/1 2009 - man är ju lite konstnär...

Idag har jag tömt skrivbordet. Konstigt att det ska va så svårt att ha sån ordning där annars.Blir bara när man ska iväg. Har bra ordningssinne annars, men just skrivbordet är det lögn att hålla ordning på.
Här har kylan äntligen släppt greppet. Superhärligt väder idag.
Kör norrut i morgon förmiddag. När det inte är vinter brukar jag köra hela distansen i ett stycke. Stannar bara o tankar. Men när det är mörkt o halt i tyskland, så stannar jag nånstans på vägen. Viktigt är att hitta en bra restaurant i närheten av hotellet. Även om jag äter mindre för tillfället, är det viktigt med det kulinariska. Ska se bra ut, smaka bra, och inte minst avnjutas i en avkopplande miljö. Vattnas redan i munnen på mig.
Ikväll blir det hemlevererad sushi. Uppfyller alla tre kriterierna ovan!

Att äta är en nödvändighet, att njuta är en konst... :-)


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0