Tis 6/1 2008 - Nytt liv

Så, nu har jag då äntligen börjat mitt nya liv. Stora M oxo för den delen. Skulle ju börjat träna förra våren, men har ju på mer eller mindre goda grunder skjutit upp det hela, med mottot,; "Don't do anything today what can be postponed until tomorrow"
Men nu är det ju faktiskt nytt år, o det har ju blivit några extra julkilo. 
Jag har ju aldrig varit någon gym person. Köpte visserligen ett årskort för 12 år sen på ett gym i Båstad. Gick två eller max tre gånger, sen tröttnade jag.
Kanske det blir likadant den här gången. Men för tillfället känner jag mig taggad till tusen. Fanns en massa roliga maskiner som jag inte hade en aaaanining om... :-)
Avrundar man sen det hela med bastu, jacuzzi o massage, så blir det riktigt bra.
Har nu börjat föra bok över mina kilon o aktiviteter. Blir det bra så småningom, så kommer en rapport. Annars kanske inte...


Comments
Postat av: Tuttan

Ta det lilla lugna i början. Gör man det riktigt blir man en addict efter nagra ganger. Det lyckades till o med jag bli, som eg. är en gymmotstandare. Lycka till!

Obs. Se försenad kommentar betr. Israel

2009-01-06 @ 20:24:00
Postat av: Cin

Sv: Vi är lyckligt lottade vi :-)

2009-01-06 @ 21:35:42
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Cin

Wow! Härligt!

Är själv heller inte någon gymperson.. .inte för att jag inte tycker det är skönt och avslappnande... bara att jag inte lyckas prioritera det.

Mitt bästa yrke jag haft, var tidningsutdelare nattetid. 4-6 timmars spring i trappor... underbar träning. Kunde äta vad som helst.... men tyvärr höll inte ryggen i längden :-(

2009-01-06 @ 21:37:42
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: ThereseLo

lycka till med ditt nya liv då :)

haha jag vet, det ska bli så varmt och skönt så. men du har ju inget att vara avundsjuk på. du bor ju utomlands jämt.

2009-01-06 @ 21:58:14
URL: http://thereselo.blogg.se/
Postat av: DD

Hörrödudu, vet du hur många kalorier det går åt att dra in magen och hålla den så i 2 hela timmar och gå omkring och se sexig och snygg ut i en baddräkt? Nej det vet du inte.... bah!





2009-01-07 @ 10:07:56
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Tantalorum

Ha ha, det mottot använder jag mig också av...i alla lägen. Det kan bli fasligt stressigt ibland när man inte längre kan skjuta upp det som man har skjutit upp så länge. :-))



Lycka till med träningen.



2009-01-07 @ 13:15:15
URL: http://tantalorum.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0