Tors 1/1 2009 - om ett år har vi nytt dekad

Var en lugn hemmakväll igår. Tittade på Aprés ski hits på RTL. Massa gamla godingar. Fick för mig idag att ladda ner lite av dom bästa låtarna. Inget jag brukar göra, så det va lite nytt. Fildelning eller inte. Tänkte jag skulle vara ärlig o ladda hem legalt. Dvs betala för låtarna. Det visade sig vara svårare än tänkt, för att inte säga snudd på omöjligt. Provade med tyska musicload.de - där går det dock inte att logga in från en IP adress som inte är tysk. Sen nån svensk som jag inte vet vad den hette. Där kan man inte betala med kort som inte är svenska. I -tunes ville bara pracka på mig spel. CDon har ett väldigt begränsat utbud av tyska låtar. Så det bidde inget.  Kom inte o gnäll att folk laddar ner olagligt. Det funkar iallafall...
Stora M känner sig lite krasslig idag. Förkylning på gång, så jag o lilla m går ensamma till Trattis...

Lovade sist att inte blicka tillbaks på det gångna året. Ingen regel utan undantag, här lite (en MASSA) bilder från i julas...


Comments
Postat av: linda

helt fantastiskt pappa, din forsta film!!! =) im impressed!!!! puss

2009-01-01 @ 23:18:10

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0