Fre 24 Juli 2009 - planer för att undvika bli tokig... :-)

Börjar bli lite tunnt med inläggen. Men jag är i gott sällskap... Själv skyller jag på sommarvärmen, och en allmänt för tillfället långsam livsföring.
Jag börjar dock bli rätt rastlöst av att göra ingenting. Läsa böcker, ligga på terassen, bada, jogga  o sånt.
Varje gång jag kollar mailprogrammets inbox, gapar den lika tom. Alla på semester, eller går på knapp styrfart. Detta lär hålla i sig ytterligare ett par veckor. Hemska tanke. Måste alltså hitta på något för att inte få ett nervöst sammanbrott. Har ett par uppslag som jag  tänkte skulle passa bra;
Åka till Tannheim (med M&m) för att besegra ett berg eller två. Vad säger syster Tut om det?? Kanske nästa vecka eller så...???
Sen funderar jag på att köpa en bra ryggsäck och ett tält, för att sen vandra runt Balatonsjön (Plattensee för tysktalande...) detta utan M&m. Det är drygt 200 km att gå. Det borde man väl klara på en tre fyra dar. Nån som har erfarenhet av sånt??
Efter dessa övningar är man väl mör nog att ligga vid en pool några dagar. Linda, se upp nu kommer jag kanske o hälsar på där nere i Pueto Banus :-) M&m åker under tiden till Estland för att umgås med m's mormor.
Efter detta eventuella Spanien hämtar jag förhoppningsvis H&M i Skälderviken. Bilar till Stockholm för att ta färjan till Tallinn. H&M har ju aldrig varit där, o M&m behöver skjuts därifrån. Det är väl det som kallas att göra två flugor på smällen samtidigt...???
Sen tillbaks till heta Budapest. Efter dessa små äventyr är förhoppningesvis ruljangsen i full gång igen, o det börjar så smått bli dax att planera för skidsemester :-)))

Behöver jag tala om att det blir både Pommis o Trattis i helgen...  - för att inte tala om Dionysos igår... :-)

Sån här ankfart är det på saker och ting för tillfället;
fast till att ha det så bra som jag har det på alla sätt, så är jag nog rätt gnällig. Men man ska aldrig vara nöjd... :-)


Comments
Postat av: Linda

Hejja pappa!!! Du e bast!!! Onskar kunde jag folla med runt ballaton jag har ju nya fina skor som skulle passa perfekt, dom e ju saaaaaaaaaaaaa bekvama som du vet =) Lavjoooo

2009-07-24 @ 18:38:39
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Det är för sent!!! Du har redan blivit tokig!!! Entydigt; du, ryggsäck, tält ......

Men kom gärna o hälsa pa, här är du i gott sällskap :-)

2009-07-24 @ 18:58:38

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0