7 Juli 2009 - mellanlandning i Budapest

sen sist har vi hunnit en tur till Tallinn. Fullt program med amerikanska släktingar, dans o sång uppvisningar med sådär 25 000 deltagare o 200 000 åskådare. O jag som hatar såna arrangemang. Fullt med folk, stånka o trängas vänta o gäspa. Nu efteråt kan man ju konstatera att det hela var rätt trevligt. Nu när man fått lite distans.
Normalt sett har jag rätt svårt att känna igen folk. Tom dom jag borde känna, men för första gången i mitt liv spottade jag en kändis (iallafall ityskland...) Scooter bodde på samma hotell som vi...
Nu är vi hemma o tvättar, o packar om.
Imorgon bär det västerut. Med bil den här gången. Börjar med Parma i morgon kväll. Dom har ju såååå god mat där. Sen St Margherita i Ligurien. Dom har ju såååå god mat där. Sen Cannes i dagarna fem. Dom har ju såååå ehhh??  Även om ostronen brukar vara perfekta, så är det inte direkt för maten vi åker dit. Mer atmosfären, och traditionen.
Annars inte mycket nytt under solen. Fast det finns ju dom i familjen som lever ett mer spännande liv än jag. Iallafall just för stunden :-))) 



Tur med vädret hade vi. Även om det inte va jättevarmt, så kunde hotell-frukostarna med fördel avnjutas utomhus

Comments
Postat av: Tuttan

.... o jag som trodde att ni flugit till manen (the moon). Minst. Scooter? Vem e det? Men prins Charles hade jag nog känt igen......

Maste vara en stor släkt, förresten. 25.000 gar inte av för hackor :-)

2009-07-07 @ 22:26:29

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0