Fre 6/3 2009 - another week down the drain...

har lite tappat stinget med det där bloggandet. Varken skriver eller läser så ofta som jag skulle vilja. Men det är fullt upp med heltidsjobb, att vara lekpappa, gå på gym, o att bara njuta av livet... :-)
Vad gäller träningen, så har jag passerat -7kg strecket. Alla nya muskler spänner o har sig.. haha
Denna veckan fick vi order av överfröken på dagis att göra en presentation av sverige o estland. Dom har visst nån internationell dag nästa vecka... Tog oxo det sin modiga tid, hitta bilder, skriva ungerska texter (den avdelningen skötte stora M)  Resultatet ses nedan. Men det är inte nog med det, det ska bjudas på svenska o estländska specialiteter oxo. 20 dagisbarn o deras fröknas ska utfodras! Blir en sväng till Ikea för att införskaffa köttbullar o pepparkakor. Kanske några Ahlgrens bilar oxo. Sen tänkte jag BAKA fastlagsbullar... Komplett från grunden, för såna finns inte här. Inte ens på Ikea... (Däremot kan man köpa svensk vodka där...)
Annars inget ovanligt; Trattis med lilla m igår, Trattis utan lilla m idag...


Comments
Postat av: Tuttan

Det är hemskt vad du är duktig!!!! Det var förresten jag som hittade pa det där med att BAKA fastlagsbullar först!!!!!!!!

2009-03-08 @ 21:12:24
Postat av: Anonym

Trevligt collage.......Speciellt vikingabåten nere till vänster. Den påminner väldigt mycket om etiketten på en svensk rusdryck, är den som säljs på IKEA

2009-03-09 @ 10:40:55
Postat av: DD

ojoj, nu fick jag också dåligt samvete. Jag har glömt läsa din blogg. Nu e jag dock uppdaterad. *pust*



2009-03-09 @ 22:35:35
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Fick en lapp idag av brevbäraren att jag maste hämta ett bulky paket. Vad manne det vara i det....????

Hämtar det i morgon. Onsdag.

2009-03-10 @ 19:29:54

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0