Lördag 28/3 2009 - springtime

Så var det lördag igen. Våren har äntligen kommit. 19 grader idag. Formel ett säsongen startar denna helgen, dax att ställa om till sommartid i natt. Så det är mycket på gång som bådar varmare tider .-))
Stora M's syster har varit här ett par dagar. Nån konferans visst. Alltid kul med gäster.
Nästa helg kommer H&M. JUHU :-)))
Har fixat på terassen mest hela dan. Börjat ställa ut alla 80 planterna på sina platser. Fast dom är nog bara 70 nu. Vintern har varit hård mot dom, såväl som mot vanligt folk.
Efter två kvällar på raken med Trattis, så får det bli Pommis ikväll. Vattnas redan i munnen...
Igår hade jag mina motivationsjeans, som jag köpte för ett par månader sedan. Eller för nio kilo sedan för att tala i vikttermer. Passar perfekt :-)

Gårdagen med Tiramisu och Creme Brulé


Comments
Postat av: Tuttan

9 kilo! Inte illa! Heja Uffe!!!!

2009-03-29 @ 21:17:53
Postat av: DD

Jag ska tamigtusan sluta läsa din blogg. Man blir ju bara hungrig när man läser om all god italiensk mat! ;D



2009-04-02 @ 09:03:15
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: DD

Jag har hört att när man bloggar skall man göra minst tre inlägg per dag. Känns inte riktigt som att den frekvensen uppnås på din blogg.

2009-04-07 @ 14:01:18
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0