Sön 22/3 2009 - Inte ensam hemma :-))

Tillbaks i Bu :-) Hade en snabb o händelselös tur från Rostock (dit jag tog nattfärjan i fredags kväll) hem. Cirkeln är alltså sluten, efter sisådär 500 mil. Alltid lika skönt att köra långt. Man sitter liksom där med sina tankar.
Härligt avstressande :-)
Idag har det varit standardsöndag, med allt vad det innebär. Hann med att olja andra tredjedelen av altanen oxo. Sen gemensam städning.Stora M dammsög o jag moppade o dammade. Det händer inte ofta att vi städar tillsammans. Normalt är att en av oss får ett ryck, o den andra lyfter fötterna från golvet när dammsugaren närmar sig...
Fortfarande ingen riktig vårvärma på gång. 12 grader o blåsigt. Men dom har lovat 24 grader i slutet av tiodagarsprognosen. Vi får väl se...
5-1 till Rögle mot AIK. YES :-)))

Lilla m är just nu i en spelperiod. Fia med knuff o sånt :-)

Comments
Postat av: Tuttan

A penny for your thoughts :-)

2009-03-22 @ 20:53:07
Postat av: Cat

Känner igen det där.. Sambon brukar sucka o lyfta på fossingarna när jag kommer med kirbyn! =P



Hahaha!! Jaa, riktigt kul det där!! =D

2009-03-22 @ 22:09:01
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: DD

Mina dammråttor flyr väldigt fort när dammsugaren kommer. Gömmer sig under soffan och i hörnen. Ingen hjälp där inte. Kvalsterna bara göttar sig i vårvärmen och förökar sig massivt. Det känns tryggt.



Jag gillar också att köra bil långt. Jag och mina tankar och bra musik. Nice.

2009-03-23 @ 08:54:03
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0