Fredag 1 Maj 2009 - mitt i prick :-))

I söndags hämtade jag kollega K på flyget här i BP. Sen for vi till Slovenien för lite leverantörsbesök. Måndagen var visserligen officiell helgdag där, men vi hade lyckats boka in fyra möten ändå. Ingen som knorrar över sånt såhär i kristider :-)
Tillbaka här tis kväll. Sen grilla o lösa världsproblem.
Härligt varmt väder idag. Kollar man in kartan med temperaturzoner i Europa så kan man konstatera att just här i Ungern är det varmare än någon annanstans just idag :-))
Stora M är på gymmet, o jag är hemma med lilla dito. Hon har dille på att leka restaurant för tillfället, så jag har suttit hela morgonen och läst menyer, beställt mat o dryck. Riktiga noll kalorimål blir det med simulerad ätning. Passar mig bra. Riktig mat, dvs frukost blir det vid halvett tiden som vanligt. Annars inga större planer för helgen. Blir en bok under parasollet på terassen. Hockey VM lockar inte ett dugg, även om jag såg att Ungern o Österrike spelar nedflyttningsmatch idag. Ingen Formel 1 är det heller.
Kanske åker vi o letar skor till lilla m imorgon. Hon har hittat ett par fint glittriga på nätet, som önskar sig väldigt mycket...


Comments
Postat av: Tuttan

Dom skorna vill vi se :-)

2009-05-01 @ 11:31:20

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0