Fredag 15 Maj 2008 - fotboll eller inte fotboll, det är frågan...

Igår va det lite kyligt med regn o så, men idag skiner solen o värmen är tillbaka. I eftermiddags har jag varit duktig igen, sprang i en timme o femtifem minuter. Det har jag GARANTERAT aldrig gjort förut. Man blir liksom segare o segare med åren verkar det som :-)
I helgen ska Hilda på fotbollscup i Hässleholm. Heja Skäldervikens IF!!! O i sommar skaa hon på fotbollsläger i Danmark. Undrar om dom spelar fotboll då...??? Jag minns när jag var i Danmark i den åldern.... Nja, jag var kanskenåt år äldre... 


Comments
Postat av: Tuttan

Ditt Danmark inskränkte sig väl till Bakken, kan man tänka.....

2009-05-16 @ 08:53:19

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0