Fredag 22/5 2009 - Långhelg

Här är det vanlig arbetsdag. Igår oxo för den delen. Men jag gjorde inte så många arbetsknop ändå. Man får ju passa på att vara svensk när det är helgdag där uppe, o vice versa när det är helg här. Som nästa måndag tex. :-)
Däremot har jag varit flitig med både muskelträning, spinning o jogging...
Nästan för varmt att jogga 17km i brännande sol o 34 grader, men det går åt mer kalorier ju varmare det är, det kan jag se på min utförliga statistik :-))

På måndag ska jag till Sverige. Tillbaks på onsdag kväll (hoppas jag). Har ju stand-by biljett, billigt o osäkert. Bringar lite extra spänning i vardagen. Speciellt som vi ska på långhelg till Rom torsdag fm. Vore ju synd att missa planet dit. Isåfall får stora M göra italienska huvudstaden osäker på egen hand...

Igår va vi på Trattis alla tre, jag o lilla m hade nästan partnerlook, fast den ena va randig o den andra rutig...
Rosévinet är en lokal variant. Helt perfekt, Fisken är nog importerad. Bör inte finnas lokal Havsaborre, eller?? :-)


Här knatar vi hem i den ljumma aftonen...

Comments
Postat av: Tuttan

Jag tycker alltid att lilla m's portioner är imponerande!

2009-05-22 @ 23:46:51
Postat av: DD

Ser underbart ut. Varmt och fint och god mat OCH rosévin. Tusan också. Nu blev jag hungrig av din blogg igen. Dags för lunch.



Inga 35 grader i Malmö idag heller. Typiskt.

2009-05-25 @ 11:25:22
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0