Söndag 17 Maj 2009 - LazyTown...

Efter Pommis igår, kollade vi omröstningen i Schlager EM, Inget vidare spännande, så jag lyssnade med stängda ögon.
Gutten med dom gutturala lätena lär visst ha vunnit. Grattis Vitryssland :-)
I morse va jag o lilla m traditionsenligt på Tesco. Sen pannkakor, efter detta en tupplur under parasollet. Ikväll blir det grillat. Kyckling närmare beståmt, Till det ungsgrillade potatis o morotsskivor, o ett par grillade vitlökar. Skär man av toppen på dom innan, så kan man pressa ur en härlig vitlökskräm. KALLT rosévin till. Alla tajders :-)
Gjorde ytterligare en nästan halvmara igår eftermiddags, så idag blir det vilodag tänkte jag. Fast jag har ju ännu tid o ändra mej. Klockan är bara tio över fyra.
Lilla o stora M kollar Dom Tre Musketörerna på DVD. På RYSKA, för att det inte ska bli för enahanda på språkfronten... 



Comments
Postat av: Tuttan

Om tva veckor kan man nog vandra i bergen, utan snöskor. Om du kommer da sa grillar vi o du är grillmästare :-)Dina grillreportage är toppen!

2009-05-17 @ 22:02:37
Postat av: Linda

den posen känner jag ijen! duktig flicka =)

2009-05-18 @ 00:06:12
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0