Tors 7 April 2009 - öhhh

Redan torsdag, och kvantmekaniken har inte kommit med nåt nytt: :-( va håller dom på med, dom där forskarna i vita rockar?
Strunt samma, här har motionerats i kvantum istället, Massor av spring i benen, o massor av kalorier som passerat mitt system :-) Snart kan jag gömma mig bakom en lyktstolpe. Dom har rätt tjocka sånna här i BU...
Idag är dert som sagt torsdag; Trattis med lilla m enligt  traditionerna. Sånna ska man hålla på! O det gjorde vi fast att stora M hade ont i halsen o snuvade. Jag o lilla m solo alltså.  Hade väldigt skojigt, med mycket kiss o bajs prat. Sånt som inte är så poppis när mamma är med... :-))
Imorgon blir det att lyfta lite skrot. Dax att jobba lite med dom övre musklerna nu. Sen massage, som jag väl gjort mig förtjänt av???

trädgårdsmästarlärlingen i farten...

Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0