Tisdag 12 maj 2009 - Bacon/Cheeeese

Undrar om jag är otydlig eller om mina läsare inte läser ordentligt. Det stod väl inte att det var tretti grader igår?? Bara nästan var innebörden...
Nåväl... Idag har den torra luften kommit tillbaks. Att hänga ut tvätt, jeans o frottehanddukar, tar bara 40 minuter att torka totalt. 60 minuter om dom hänger inomhus. Luften är som ett läskpapper :-)

För dom som inte redan vet; Maja o hennes Enlholmsgymnaster kom trea i riksmästerskapen i söndags. Blev en fin liten bronspeng. Grattis Maja :-)
Pratade med Kajsa idag. Verkar som om Linda glömt att meddela mig nåt hon absolut inte fick säga.
Bra jobbat Linda :-))

Fick ett roligt samtal idag. En exkund som flyttat till annan verksamhet o kan tänka sig blåsa liv i affärerna igen. Kan bli nåt bra känns det som. Ska besöka dom i Swe, när jag ändå är där om två veckor.
Hör ni det; kommer till Båstad runt den tjufemte. Nån hemma??

Lilla m's Lelli Kelly skor kom med posten idag. Gissa om hon blev superglad. Blir väl att hon sover med dom inatt. Sandaler! Så det är väl ok.
Ute o sprang idag. 14 km på 1 timmme 38 minuter. Gissa om jag känner mig som en urlakad distrasa just nu. Pust...
Iguana ikväll. Rosé med Bacon Cheeseburger. Ingen kokkonst på hög nivå kanske. Men gott så det räcker... :-)

Genmanipulerade jordgubbar är STORA, RÖDA och väldigt GODA. Dessutom håller dom sig i en evighet. Länge leve vetenskapen :-)


Comments
Postat av: Tuttan

Det tycker jag oxo - länge leve vetenskapen!

2009-05-12 @ 20:50:23
Postat av: DD

Länge leve cancerforskningen

2009-05-14 @ 08:03:42

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0