8 November 2009 - just another Sunday

Några dagar sen sist. Under denna tid har jag hunnit med att köra till sverige. Intressant resa med bla bränder, massor med snö. Och jag menar MASSOR. Oflyt på Donkan, men med desto bättre flyt med Donken... :-) osv
Jobb på EPC, after work på Sand. Var där med Kajsa. Träffade även R. Det resulterade som vanligt i en massa vin. Och jag menar en MASSA :-) Div filosofiska världsproblem blev lösta. Sent blev det, och lite huvudvärk i går. Men om man bara skakar på sig, o eventuellt toppar med ett par Treo, så är man på banan igen.
Igår va jag, Kalsa, Hilda o Maja på Bauhaus i Hyllinge. Premiär för mig. Köpte lite virke för ett litet projekt som ska färdigställas senare idag.
Igår lagade vi god mat, Hasselbackspotatis, köttfärsbiffar o KarlJohan svampsås. Med gelé till.
Fich en liten tidig fars dags present av H&M; tre par strumpor o en drös skumbjörnar. mmm :-)
Satt uppe till halv fyra i morse o tittade på film. Händer inte varje dag...
Ikväll ska jag hämta Stefan på Kastrup, o imorgon bär det av till Jönköping för en mässvecka. På fredag tar jag nattfärjan till Rostock, och är hemma igen lagom till Pommis.

Nu kollar dom reprisen på Idol...


Comments
Postat av: M

the 3 nöks look very cosy on this sunday :-) we were in the excat same position, but instead of idol it was jack nicholson and "the bucket list" what came with pancakes of course...

2009-11-08 @ 15:21:15
URL: http://limi.blogg.se/
Postat av: kajsa

ser lite trötta ut... men MYSIGT!

2009-11-08 @ 18:42:34
Postat av: Linda

ooooooooooooooooooooooooh................

2009-11-09 @ 00:00:23
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/
Postat av: DD

Ojoj, mysigt värre.



Men var hittade du SNÖ nånstans???? Jag fick ingen snö på mig här på öst-kusten. Bara regn.



Kör lugnt!



2009-11-11 @ 08:20:21
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0