Måndag 16 november 2009 - det luktar bränt

Rögle leder efter två perioder i Ängelholm med 4-0 över Färjestad. Luktar lite sensation... :-)
Idag fick vi äntligen våra influensa sprutor. Passade på att ta den mot vanliga flunsan oxo. Stod en sköterska på var sin sida, sen räknade dom till tre, och stack till samtidigt. Stereo så att säga. Lilla m tog den som en man, inte en min gjorde hon. Pappas tös upp i dagen. Fast kanske ändå inte. I den åldern hade jag sprungit därifrån skrikande som en gris... Kajsa är kanske lite mer sin pappas flicka än lilla m... hehe
Vaccinet var/är f.ö. av ungersk härkomst. Säkert mycket bättre o starkare än det där Tamifluxet ni importerar till Sverige. Säkert mer kvicksilver oxo. Armarna känns lite tunga just nu... :-))
Idag just för 8år sen eldade jag och en av mina ungerska vänner upp 500 000 Schweizerfranc på gränsen mellan Frankrike o Schweiz. Dom var visserligen falska, men ändå, eller just därför... Den historien tror jag vi tar en annan dag, då det hela troligen inte är preskriberat ännu :-))))))

Greetings from Paprikaland



Comments
Postat av: Tuttan

Tur att du erkände, annars hade jag avslöjat dig! mfg LNS

..... förresten är det elakt att börja berätta en historia och sen sluta. Jätteelakt :-)

2009-11-17 @ 20:04:42
Postat av: Linda

ooh den historijen kommer jag ihag. den berattade du nar du va o halsade pa mej i neu isenburg. ooooh va mysigt de va. pusss lavjooo

2009-11-17 @ 22:02:48
URL: http://lindalejhejsvej.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0