Lördag 5 September 2009 - Zzzzzzzzzzzzz

Igår regnade det lite på kvällen, inatt oxo, tror jag, men nu skiner solen igen, även om temperaturen har droppat 10 grader, alltså bara 20 idag. Är lite i internet shopartagen, ska köpa Pip-Larsson på DVD till m, och Battlefield till mig. En dokumentär över andra världskriget, som alltid intresserat mig. 18 skivor. När ska jag ha tid och ro att titta på dom??? Well, well, den dan den sorgen. Först ska vi iallafall gå på bio. Ska se "Life in Ruins". Nån amerikansk kärlekskomedi, som utspelas i Grekland. Brukar vara rätt underhållande att se jänkefilmer med europeisk touch. Fulla av klichéer och förhärliganden av Europa. Tror dom är lite avundsjuka på det vi har häröver... :-))
Sen blir det T&G. Kriszti barnsitter.

Vådan av att borsta tänderna till ett tråkigt TV program...


Comments
Postat av: Tuttan

Jag hade ju tippat pa att du köpt den där skjortan pa COIN - eller pa ungerska hembygsföreningen. Det beror pa ur vilken synvinkel man betraktar det hela :-)

2009-09-05 @ 20:57:05
Postat av: Zlatan

Där fick ni så ni teg............Heja Sverige

2009-09-07 @ 11:07:44
Postat av: kajsa

såna bilder har jag sett fler av... hm... mer regel æn undantag att du somnar sittandes vid tvn med tandborsten hængande ur munnen som en elefantbete!!

2009-09-07 @ 17:05:09
Postat av: DD

Men hur kommer man på idé att borsta tänderna i soffan framför TVn och med finaste skjortan på???



2009-09-08 @ 09:25:40
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0