Onsdag 2/9 2009 - försenad konst

Nu är vi hemma i Budapest igen. Marleen började på dagis igår, efter en låååång skön sommar. Att det hunnit bli september, är inget som det ungerska vädret bryr sig om. Fortfarande nära tretti grader, och det lär hålla i sig nån månad till får man hoppas. Kvällarna har blivit mörkare. Kolsvart vid åttasnåret. Men det är bara skönt tycker jag. Igår bytte vi Internet provider. Från T-Com, som lovar 10 Mbit, men bara levererar 3,6, till UPC, som lovar 24Mbit, och faktiskt levererar över 25. Inte illa. Därför har vi nu även ny e-mail adress till LemonRed; [email protected] inget annat. det som numera skickas till gamla adressen försvinner i cyberrymden. T-Com har inte servicen att för en övergångsperiod vidarebefordra. :-(

Lovade lite bilder sist, men det strulade till sig, så här kommer alsterna med respektive konstnär;




 





 


Comments
Postat av: Tuttan

Det var väldans vad ni va kreativa!!!! Jag är imponerad!!!! Ni borde fixa en liten vernissage och sälja bilderna för nagot charityjippo.

2009-09-02 @ 21:02:18
Postat av: DD

Konstnärliga hela bunten!

Den blå tavlan med hjärtat - SÅLD!!! =)



Btw - lågenergilampor kanske ger ett vitare ljus (kallt ljus) men det döljs ju av lampskärmen och så kan man välja en ännu lägre effekt och få lite mindre intensivt ljus (och lägre energikostnad). Smart va? ;D



2009-09-03 @ 20:35:51
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: kajsa

ja jag ser att jag har slunkit in på alla.. inte kan välö jag hjälpa att ni tvunget skulle fota vid min lördags-chillout-plats...!? jag posar åtminstone inte... så min tavla är såld?! mer än gärna, kommer inte passa in hos mig ändå...

2009-09-04 @ 14:38:35
URL: http://kajjans.blogg.se/
Postat av: Tuttan

Kanske Kajsa kan fixa en reproduktion av det bla hjärtat at mig, om nu orignalet är redan är salt.....?

2009-09-04 @ 17:46:39

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0