12 mars 2010 - den stora vita telefonen...

Tanken va att jag just nu skulle befinna mig i ett soligt Skåne, men nu sitter jag kvar här i regn o rusk pga av nån liten rälig bacellusk som försöker vända ut o in på magen. Tar nån dag eller två att kurera sig från såna otrevligheter, fast det är ju bra för vikten å andra sidan :-)
Nästa resa blir istället till Serbien på onsdag, fast bara en dag eller två.
Pratade just med Maja, som hoppar på sin studsmatta i Skälderviken. xxx Maja! (o Hilda, o Victor, o Kajsa, o Linda) :-))
Apropå regn o rusk; för två år sedan va det 34 grader o sol här just detta datum. Detta stod att läsa på mitt frukostägg, som jag för övrigt inte lyckades peta i mig... Får bli glass o Günter Jauch ikväll istället.

Kusin Nora skulle väl kunna få nån roll som ett litet troll i nån Astrid Lindgren film???



Comments
Postat av: DD

Taskig bacill. Hoppas du kryar på dig.



Det finns ju goda saker att äta i Serbien ;D

2010-04-13 @ 18:43:16
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: tuut

Apselut!

2010-04-13 @ 21:49:06
Postat av: tuut

..... vi har en bla telefon :-)

2010-04-13 @ 21:50:55
Postat av: Anonym

Such DOLL :)

2010-04-19 @ 21:36:07

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0