Söndag 28 Februari 2010 - Hammermässig

Pannkakorna avklarade, Desperat Houswives likaså. Sen va jag på taket och letade efter hål i taket... Det läckte nämnligen in när snön smälte häromsist. Tror jag lokaliserat och åtgärdat felet. Let's see...
Under tiden kollade M&m på DFDS, som varje söndagseftermiddag. Lilla m's nya favirituttryck är numera; "Das ist ja super hammermässig.." Jaja, den Dieter, den Dieter... :-)
lilla m stekte kalkon, som vi just satt i oss. Nu ska vi duscha. Det brukar kunna ta en timme eller så. Ikväll blir det väl Tatort på TV, eller kanske femmilen. Hellre Tatort tror jag. Skönt att dom där spelen i Vancouver äntligen är över. På nåt sätt lyckas man (läs jag) sitta där timme efter timme o titta på massa obegripliga sportarter. Dom flesta helt ointrssanta... Ett mera intressant event som kommer upp på tisdag, är nyöppningen av Pommis. Ska visst bli party hela natten. För dom som orkar med sånt. Jag tror vi drar oss hemöver i mer hyfsad tid, men man ska aldrig säga aldrig... :-)))


Comments

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0