ons 6 januari 2010 - GRATTIS L&M

Idag firade vi ettårs jubilé som "gymmare" Grattis oss! :-) Firade det hela med att springa 11km på bandet, medan snön vräkte ner utanför fönstret. Just idag tog jag oxo täten som den flitigaste joggaren i Båstad. Båstad hmmm, men det är där jag satt mina bopålar i min jogg.se registreringen. Stämmer ju inte riktigt, men jag måste ju ha några att tävla mot, o här har jag inte hittat motsvarande sajt, o i Båstad är dom inte så hurtiga heller...

Som sagt det snöar igen. inte så kul, men vad gör man...

Idag lagar vi mat hemma. Ska prova nåt nytt. Hämtade lite inspiration på ett matlagarprogram på ZDF. Urbenade kycklinglår med apelsinsås å så. Det är ju i sig inte så märkvärdigt, men efter man marinerat o stekt så doppar man dom i koncentrarad buljong med honung i. Sen steka igen. Finessen med buljongen är att det inte blir för mycket honung, som sen blir bränt. Det är iallafall teorion. Får se hur det går :-)

Verkar vara lite tomt på "Rustico" när kockarna o kyparna med gemensamma ansträngningar hinner med att bygga snögubbar...


Comments
Postat av: Tuttan

Jag trodde det var en styroporgubbe!!!!!

2010-01-07 @ 20:48:49

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0