torsdag 7 januari 2009 - 2-0 :-(

Det har snöat lite sista dygnet, men nu smälter allt igen. Bra. Vem behöver snö på plattlandet??
Fick rapport lite tidigare att Linda landat i Köpenhamn, men det va nära att hon o Chris flöt bort i syndafloderna runt Malaga. Tur att dom hann i tid.  Kajsa och Hilda hämtade upp enligt samma rapport.
Idag har jag lämnat bilen för fixning. Bakluckan funkar inte automatiskt som den ska. Dom hade inte tid för att ens titta på problemet föränn nästa fredag, men jag lämnade eländet där ändå, så nu är vi utan bil i MINST en vecka... Hoppas jag inte behöver göra några brankårsutryckningar under tiden...
Ikväll va vi på Trattis med lilla m. Rögle ligger under med 2-0 i Skellefteå :-(

Skrev häromsistens om ungerska julgranar. Här bildbevis på ett lik. Sånna stammar har inte danska julgranar...



Comments
Postat av: Tuttan

Förlorar Rögle alltid? Julia var pa en Röglematch i Sthlm - da förlorade dom oxo. Uj, uj, uj!

.... o den granen ska man nog helst inte fa i skallen. Glad Knut!

2010-01-07 @ 20:45:42
Postat av: DD

Det där är ingen julgran, det är en årsved! =)



Jag hade ingen julgran denna julen. Det blir barrfritt och inget lik att ta hand om. Bra.



Nu vill jag bara att snön ska börja tina och försvinna så det kan bli vår och varmt igen. Eller så får man flytta söderut...



2010-01-08 @ 09:01:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Haha, tvungen är du inte men det är klart roligare :D Trevlig helg!

2010-01-08 @ 17:53:21
URL: http://lalizita.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0