Måndag 22 mars 2010 - en dag på plantagen

Har varit en arbetsam helg. Har träningsvärk lite överallt fast jag går på gym tre dar i veckan. Finns visst muskler son latar sig även där...
Har nämnligen fixat på terassen hela helgen, burit o kånkat, fixat till alla mina 70 växter som tills nu stått i vinteride. Ser fortfarande ut som en krigsskådeplats, men om några dar ska det vara sommarfint, även om det inte är mycket till blad på buskar o träd för tillfället. Bara knoppar. Men om två veckor ska det vara grönt. Annars jävlar ska dom få se på andra bullar... :-)
Det är skön vårvärme med 16-20 grader om dagarna, även om solen lyser (haha) med sin frånvaro.
Hilda o Kajsa ringde nyss från Barcelona, där dom gjort ett stopp på vägen till Marbella, o rappaoterade en stulen Iphone. Jag o lilla m va hosfrissan. Det är vad som har hänt utöver det vanliga just idag...



Comments
Postat av: tuttan

Det var värst vad ni är aktiva, ni Sandbergare :-)

2010-03-22 @ 20:58:19
Postat av: DD

Hörrödudu, jag kan faktiskt se mina krukor nu, när dom inte är begravda i 1 m snö. Fast det är Låååååååååångt kvar till några omplanteringar. Tyvärr =(



2010-03-23 @ 15:21:39
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0