Lördag 1 maj 2010 - första maj??

Let's go shopping, läste jag nånstans idag. Sagt och gjort,- iväg i morse med värsta handlarlistan. Tomt o bra på parkeringen på Tesco. Lite för tomt tänkte jag. Sen tänkte jag; AHA första Maj, o körde hem igen.
Idag har vi packat ihop saker här hemma. Ser ut som om vi ska flytta, men så illa är det inte. På måndag drar ett gäng målare in. Fyra stycken, som har lovat att hålla på i 10 (TIO!!!) dagar med att måla om rubbet. Har visserligen bara bott här i fyra år, men det är skönt att ha allting superfräscht. Samtidigt kommer två andra som ska montera en stor markis på terrassen, jalusier för fönstrena där uppe, o lite inbrottsgaller för dom mot loftgången. Ska bli rena Fort Knox. Blir nog dammiga o röriga 10 dagar. Blir det för hemskt så kanske vi flyr fältet. Kanske till Sverige? Eller kanske nån annanstans. Vi får väl se.
Har just vari ute o sprungit 9.9 km. Härligt varmt och skönt.
Ikväll har vi vår stående bokning på Pommis. Fast stora M är sjuk. Ja sjuk o sjuk. Förkyld. Fast väldigt, väldigt eländig. Host, host... :-)) Så jag o lilla m bestämde att då går vi ut tillsammans istället. Hon har redan bestämt sig för biff. Rare så klart :-)

Nu är vi hemma igen, så det blir en liten bild uppdatering;




Comments
Postat av: Linda

Pappa du ser ut som jag, eller jag som du!!! OMG pa denna bilden!!!! :)

2010-05-04 @ 11:16:10

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0