Måndag 24 maj 2010 - röd dag

I lördags fick jag bekräftat att 3 av dom 20 danskarna siktats och blivit inkastade på ett mindre seriöst ställe. Allt rapporterat av nämnde inkastare, som vi känner lite ytligt. Man kan ju undra i vilka kretsar vi umgås i...
Igår gjorde vi slut på DH årgång 5. Undrar om sexan går att köpa nånstans ute i vida världen. Får nog kolla upp det där, men ingen brådska. Vidare video får anstå tills hösten gör sig påmind. Vilket förhoppningsvis lär dröja. Grillat blev det igårkväll. O rosé. Ikväll kör vi en önskerepris på samma tema. Här är fö helgdag idag. Anledningen har jag inte riktigt klart för mig, men helg är det. Fast det verkar ju inte mina svenska kunder o kollegor bry sig nåt vidare om...
Inget dagis. Då får man vara lekpappa, och ötöva sina konstnärliga talanger :-)



Comments
Postat av: Linda

hahahahaha vilket sott syskon ;)

2010-05-24 @ 13:51:13
Postat av: Tuttan

Om allt annat gar at pipan kan du säker fa jobb i en lekskola :-)

2010-05-24 @ 22:43:02
Postat av: Tut

Den röda dagen är pingtsmandag. Länge leve de katolska helgdagarna.

2010-05-24 @ 22:44:03
Postat av: DD

NEJ, man ska inte renovera små barn bara för att man har tråkigt en dag!!! ;D



Försten ringde jag en norsk kollega idag och hon berättade att dom haft ledig dag i Norge igår. Bara Sverige som drar in på lediga dagar. Märkligt.



2010-05-25 @ 12:39:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Give your comments here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0